19 Temmuz 2009 Pazar

PİŞMANLIK


Yaşadıklarımın, hissettiklerimin ne olduğundan emin değilim. Senin benim kafamdaki sen olup olmadığına da.

Seni özlediğime, senin sen olmadığına, seni kaybedeceğime, koca bir hayal kırıklığı oluşuma, bir baltaya sap olmadığıma, olmak istemediğime, yorgunluğuma, gücüme, ne zaman aslan kesilsem tüm dünyanın karşımda durmasına, bunun zehirli tadından zevk aldığıma, hayatla dalga geçtiğime, sabaha kadar içmek istediğime, girdapta olduğuma ve çıkmak istemediğime, dibe vurma arzuma, dibe yakın olduğuma ve sona yaklaştığıma eminim.
Bencil, ruhsuz ve boş gözlerle, içindeki yabancı senle, gaddarca ve acımasızca bu son demeni izleyeceğim anı bekliyorum. Onun yakıcı acısını iliklerime kadar hissediyorum ve o acıyla besleniyorum. Aptal demeni, birkaç günde tüm hayatımı önüne serişimi, bunu nedensiz ve beklentisiz yapmaktan aldığım zevkin yakıcı, hiç yaşamadığım bir pişmanlığa saniyeler içinde dönüşmesini bekliyorum. Dalga geçiyorum kendimle, yıkıyorum baştan yapıyorum kendimi ya ilk defa o hissetmediğim duygunun, korkuyla birleşmiş mide bulandırıcı tadını hissediyorum içimde ve ilk defa korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder